سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از همه جا از همه چیز ...

اوقات شرعی
حارث اعور به امیر مؤمنان گفت: «ای امیر مؤمنان!به خدا سوگند، من تو را دوست دارم» . [امام صادق علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 29880

 
 
درباره خودم
از همه جا از همه چیز ...
مدیر وبلاگ : محمد مهدی شیرشکن[32]
نویسندگان وبلاگ :
ali mohabbat (@)[0]


محمد مهدی شیرشکن متولد شهر علم و دانش شهر عزیز قزوین دوستدار ورزشهای رزمی به خصوص وینگ چون(wing tsjun) عاشق وطن و دوست دار تمام ایرانی ها
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یادداشت های قدیمی
یادداشت های قدیمی 2
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لینک دوستان


شعر نو و کلاسیک

 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
خطرناک ترین و مرگبارترین سلاح دنیا

هیچ سپری در مقابلش توان مقاومت ندارد. در هر وسیله ای براحتی نفوذ می کند ، حتی پناهگاه های زیرزمینی نیز از آن مصون نیستند. هیچ راهی برای فرار از آن نیست. تشعشعات و موج های دائمی آن می تواند به هر جایی که فکر می کنید برود. مرگ را تنها در یک لحظه تحمیل می کند. سلاحی اعجاب انگیز است. تمامی سیستم عصبی را مختل می کند. علاوه بر سلول های زنده بدن ، هرنوع جرم ، باکتری و یا میکرب در داخل بدن را از بین می برد. جسدی که با این اسلحه مرگبار کشته شده است ، 30 الی 45 روز (به دلیل عدم وجود هرگونه باکتری) مانند مومیایی می ماند و متلاشی نمی شود. چندین نمونه از این اجساد را در افغانستان یافتند و در ابتدا همه فکر می کردند که این نوع مرگ ، فقط با استفاده از بمب های شیمیایی بسیار قوی یا گازهای سمی مهلک به وجود می آید. درصورتی که این مرگ ، تنها در اثر مواجهه با اسلحه وحشتناک پرتوی ذرات پرانرژی بود ؛ سلاحی که براحتی حمل می شود. البته در مورد ساخت و تهیه این سلاح ، ابهامات بسیاری وجود دارد. ولی ما از تاریخچه یک کشف علمی و بزرگ تا اختراع یک وسیله مرگبار را برای شما می گوییم.
هیچ سپری در مقابلش توان مقاومت ندارد. در هر وسیله ای براحتی نفوذ می کند ، حتی پناهگاه های زیرزمینی نیز از آن مصون نیستند. هیچ راهی برای فرار از آن نیست. تشعشعات و موج های دائمی آن می تواند به هر جایی که فکر می کنید برود. مرگ را تنها در یک لحظه تحمیل می کند. سلاحی اعجاب انگیز است. تمامی سیستم عصبی را مختل می کند. علاوه بر سلول های زنده بدن ، هرنوع جرم ، باکتری و یا میکرب در داخل بدن را از بین می برد. جسدی که با این اسلحه مرگبار کشته شده است ، 30 الی 45 روز (به دلیل عدم وجود هرگونه باکتری) مانند مومیایی می ماند و متلاشی نمی شود. چندین نمونه از این اجساد را در افغانستان یافتند و در ابتدا همه فکر می کردند که این نوع مرگ ، فقط با استفاده از بمب های شیمیایی بسیار قوی یا گازهای سمی مهلک به وجود می آید. درصورتی که این مرگ ، تنها در اثر مواجهه با اسلحه وحشتناک پرتوی ذرات پرانری بود ؛ سلاحی که براحتی حمل می شود. البته در مورد ساخت و تهیه این سلاح ، ابهامات بسیاری وجود دارد. ولی ما از تاریخچه یک کشف علمی و بزرگ تا اختراع یک وسیله مرگبار را برای شما می گوییم. از کشف میدان مغناطیسی توسط نیکولا تسلا تا اختراع یک اسلحه مغناطیسی توسط روسیه و امریکا.
 نیکولا تسلا (۱۸۵۷-1943) در شهر اسمیت جان (کیلا) که هم اکنون بخشی از کشور یوگسلاوی است ، به دنیا آمد. در 27 سالگی به امریکا سفر کرد و تبعه آن کشور شد. ابتدا کارش را در ادیسون پلنت شروع کرد و چندی بعد با جورج وستینگهاوس آشنا شد. در همان سال ها ، تسلا قوانین میدان مغناطیسی را کشف کرد و توانست به وسیله میدان مغناطیسی ، یک موتور القایی بسازد. این کار ، پایه ایجاد موتورهای الکتریکی شد که هم اکنون در سرتاسر جهان استفاده می شود. بعد از تمامی این اختراعات و اکتشافات در سال 1899 میلادی ، دست به تأسیس یک آزمایشگاه در کلورادو زد. او بی درنگ شروع به تحقیق درمورد چگونگی انتقال نیرو بدون استفاده از وسیله ای مانند سیم یا به اصطلاح بی سیم (Wireless) کرد و بدین طریق دریافت که چگونه می توان نیروی مغناطیسی را در فضا پخش و جذب کرد. تسلا در آزمایشگاهش ، احتمالآ اکتشافات بسیاری داشت که اغلب به صورت مفهومی (Concep) یا به صورت یک ایده و تئوری بوده است که بعدها به دست دانشمندان شوروی افتاده که با ارتقای آن تئوری ها ، سلاحی قدرتمند را ساختند.
 نیکولا تسلا در سال 1900 ، مقاله ای را با عنوان «مشکلات ازدیاد انرژی انسانی» در مجله قرن (Cenry) به چاپ رساند که در آن مقاله ، به حملات احتمالی اتحاد جماهیر شوروی علیه امریکا اشاره کرد و این نشان دهنده آن است که تسلا می دانست شوروی در ارتقای این دانش ، بیشتر از امریکا تلاش کرده است. او نوشت: ایستگاه های مغناطیسی روی کره زمین ، ما را قادر می سازد که کارهایی را که تاکنون غیرممکن بود ممکن سازیم. با استفاده از آنها می توانیم علائم و سیگنال های خود را به هر نقطه ای از زمین برسانیم. ما می توانیم موجی را روی زمین رها کنیم که با سرعت نور انتشار می یابد و این آرزوی بشر است. در ماه ژوئن سال 1976 (بعد از مرگ تسلا) مجله رادیوالکترونیکی ، مقاله ای را با عنوان «12 میلیون تن» به چاپ رساند که در آن به دستیابی نیکولا تسلا به دستگاهی برای ایجاد شکاف هسته ای (اتمی) اشاره شده بود.
 دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ، با نظری بر تئوری های تسلا در رابطه با میدان مغناطیس و پس از استفاده آن در بمباران هسته ای یا شکاف اتم ، دست به تحقیقاتی برای ایجاد یک سلاح شگفت انگیز و وحشتناک به نام اسلحه پرتو ذره ای مرگ (Deah Ray Weapon) زدند. در همان زمان جورج کیگان ، ژنرال بازنشسته اطلاعات نیروی هوایی امریکا ، به سرعت به پنتاگون اطلاع داد و ابراز نگرانی کرد که اگر چنین اسلحه ای ساخته شود ، وضعیت امنیتی امریکا دچار مشکل خواهد شد. احتمالآ پس از آن ، این اسلحه ساخته شد. جزئیات و مشخصات نسبی آن در تاریخ 2 می سال 1977 ، در مجله تکنولوژی فضا و هوانوردی امریکا توضیح داده شد. یکی از جنبه های جالب این سلاح و نگران کننده برای امریکایی ها این بود که اسحله مرگ ، می توانست تمامی موشک های بالستیک امریکا را منهدم سازد.
 در کتاب «روشنایی در دستان» نوشته اینس هانت و وانتا دراپر علاوه بر توضیح زندگی نیکولا تسلا ، به صورتی ناواضح در مورد نظریات تسلا نسبت به استفاده های غیرانسانی از نیروی مغناطیسی اشاره شده و حتی نامی هم از اسلحه مرگ برده شده است که تقریبآ مشابه همان سلاح شوروی می باشد. از نکات مورد اهمیت این کتاب ، نظریات خود نیکولا تسلا است.تسلا چندین بار گفته است که با استفاده از این نیروی مغناطیسی ، می تواند اسلحه ای بسازد که برپایه فیزیک نوین است و توانایی انهدام 10 هزار هواپیما را حتی در فاصله 2 هزار و 500 مایلی دارد. تسلا می گوید: با وجود این اسلحه ، امریکا در مقابل تمامی دشمنانش ایمن است. این تشعشع می تواند هر موتوری را ذوب کند و هیچ قدرتی در مقابلش نمی تواند ایستادگی کند و در یک لحظه می تواند میلیون ها نفر را در یک چشم به هم زدن از بین ببرد. چنین سلاح مخربی ، احتیاج به 50 میلیون ولت برق دارد. این سلاح فرضی از طرف نیکولا تسلا ، تلفورس (Teleforce) لقب گرفت.
 مطلب دیگر درباره استفاده شوروی از تکنیک ها و تئوری های نیکولا تسلا را می توان در تاریخ 23 سپتامبر سال 1977 در روزنامه واشنگتن پست خواند. این روزنامه گزارش داد که یک وسیله عجیب مانند توپی از نورهای ستارگان ، بر فراز آسمان شهر پتروزاودچ گسترده شده بود. این موضوع شاهدان زیادی دارد ، حتی خبرگزاری تاس (Tass) شوروی هم چنین چیزی را گزارش کرده بود. ولی این واقعه ، این بار در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) دیده شد که در حدود چندین دقیقه آسمان نورانی شده بود. چندی بعد در مجله تحقیقات ژئوفیزیکی امریکا ، دکتر توروآن مقاله ای نوشت که در آن گفته شده بود: ماهواره های جاسوسی - نظامی امریکا ، تشعشعات بسیار قوی را در روسیه ردیابی کرده اند که برای ایجاد آنها احتیاج به ایجاد 10 تریلیون وات نیرو یا یک میلیارد ول انرژی است. هنوز وجود چنین سلاحی از طرف هیچ کشوری تأیید نشده است و ما تنها می توانیم امیدوار باشیم که این کشورهای ابرقدرت ، همواره صادق و راستگو باشند! ولی متأسفانه این امر ، غیرممکن است.



محمد مهدی شیرشکن(یکشنبه 85 اردیبهشت 10 ساعت 9:33 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
چکیده ای از زندگی امام رضا
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved